12.1 C
București
duminică, 19 mai, 2024

Compania Toyota, somată să adopte măsuri mai ferme în ceea ce privește domeniul climatic

Toyota continuă să se bazeze pe combustibili sintetici care accelerează criza climatică

Înaintea Adunării Generale Anuale (AGM) a TOYOTA, numeroși investitori și agenții de consultanță și-au exprimat opinia pentru a îndemna Toyota să adopte măsuri mai puternice în domeniul climatic.

Cererile lor includ o rezoluție de divulgare a lobby-ului în domeniul climatic și votul împotriva realegerii lui Akio Toyoda în funcția de președinte, conform articolelor publicate de Toyota, Reuters și Nikkei Asia.

Investitorii Toyota și-au exprimat îngrijorările și au solicitat acțiuni climatice mai ambițioase

Într-o perioadă în care țările și producătorii auto se grăbesc să adopte vehicule cu emisii zero, Toyota, cel mai mare producător auto din lume, încă se bazează pe hibrizi și dezvoltarea combustibililor sintetici. Aceste eforturi pot fi interpretate ca metode de prelungire a vânzărilor motoarelor cu ardere internă”, au transmis membrii Greenpeace International, prin intermediul unui text publicat pe contul de Facebook.

Întârzierea tranziției către vehicule cu emisii zero nu numai că amenință competitivitatea companiei, ci contribuie și la criza climatică care afectează milioane de vieți, conform unui studiu realizat de Greenpeace East Asia.

Țările din întreaga lume schimbă regulamentele privind emisiile vehiculelor

În SUA, IRA (Investment Tax Credit) stimulează vânzările de vehicule electrice, iar EPA (Agenția pentru Protecția Mediului) își propune ca până în 2032 să fie ⅔ dintre mașinile noi să fie electrice.

În Europa, este planificată o interdicție privind vânzările de mașini noi cu combustibili fosili în 2035.

În China, mărcile auto locale de vehicule electrice, precum BYD, depășesc producătorii străini, fiind estimat că până în 2030 70% din vehiculele vor fi  ”vehicule cu energie nouă” (NEVs).

spot_img
Latest news
știri