11.2 C
București
luni, 10 noiembrie, 2025

Primăria Sectorului 5 intervine zilnic pentru sprijinirea locatarilor afectați din Rahova

Administrația locală oferă consiliere, asistență și sprijin logistic pentru refacerea zonei afectate

Primăria Sectorului 5 continuă acțiunile de sprijin pentru locatarii blocurilor afectate din cartierul Rahova, în urma incidentului recent.

Echipe mixte ale instituției, alături de polițiști, pompieri și voluntari, desfășoară activități zilnice de asistență, curățare și consiliere pentru persoanele afectate.

Reprezentanții Primăriei Sectorului 5, împreună cu polițiști de la Secția 19, au efectuat activități de însoțire în locuințele din blocul din cartierul Rahova a proprietarilor, în vederea ridicării de documente și materiale de importanță personală”, se arată în comunicatul oficial.

Societatea de Salubrizare Sector 5 acționează pentru curățarea zonei afectate și gestionarea deșeurilor

Pentru gestionarea deșeurilor, ”Societatea de Salubrizare a Sectorului 5 a pus la dispoziție containere și saci pentru aruncarea produselor perisabile din frigidere sau congelatoare din locuințele afectate”.

Totodată, companiile din subordinea primăriei au sprijinit autoritățile de anchetă: ”Au fost puse la dispoziția ISU București-Ilfov basculante și buldoexcavatoare, care au degajat și curățat zona afectată”.

Sprijinul umanitar a fost gestionat de Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Sector 5 (DGASPC): ”DGASPC Sector 5, împreună cu Crucea Roșie Sector 5, au sortat, inventariat și distribuit produsele, hainele și materialele stocate la Centrul de Donații din Colegiul Viilor, persoanelor care au fost afectate de incident”.

Primarul Sectorului 5, Vlad Popescu Piedone, a declarat că este în căutarea unor soluții de finanțare pentru refacerea imobilelor din cartierul Rahova

Căutăm să identificăm surse de finanțare sau sprijin financiar, atât din partea instituțiilor publice centrale și a Guvernului, dar și din partea mediului de afaceri, prin donații ori sponsorizări, pentru finalizarea reparațiilor în regim de urgență”, a punctat edilul.

De asemenea, Vlad Popescu Piedone a subliniat implicarea constantă a echipei sale: ”Am fost prezenți printre oameni în fiecare zi, pentru a-i consilia, îndruma și pentru a discuta despre situațiile și problemele lor individuale, dar și despre cum putem găsi împreună soluții de rezolvare”.

Latest news
știri