20.2 C
București
duminică, 19 mai, 2024

România este promovată pe panourile și pe autobuzele din Paris

Perioada de desfăşurare a campaniei coincide cu începutul Cupei Mondiale de Rugby

România este promovată că destinație turistică la Paris: este vorba despre o campanie desfăşurată în perioada 6-26 septembrie, pe străzile din Capitala Franței.

Obiectivul principal al acţiunii este atragerea unui număr tot mai mare de turişti francezi în România

Acţiunea se derulează în două etape: prima a constat în afişarea, în perioada 06 – 12 septembrie a două imagini reprezentative pentru ţara noastră pe 103 panouri publicitare de mari dimensiuni (8mp), în punctele cheie din centrul Parisului, iar a doua etapă, care se desfăşoară în perioada 13 – 26 septembrie a.c., a vizat colantarea celor 17 autobuze turistice folosite pentru vizitarea punctelor cheie din capitala franceză”, anunţă Ministerul Economiei, Antreprenoriatului şi Turismului, prin intermediul unui comunicat de presă, citat de G4 Media.

Oficialii ministerului au explicat că toate panourile se găsesc în poziţii cu vizibilitate mărită în oraş, unul dintre acestea aflându-se chiar pe celebrul bulevard Champs-Élysées.

Se estimează, totodată, că această etapă a campaniei va ajunge la peste 15 milioane de persoane, din care aproximativ 2.5 milioane din rândul francezilor cu studii superioare şi un buget mare pentru vacanţe şi călătorii.

Conform statisticilor, piaţa franceză reprezintă o piaţă prioritară pentru țara noastră

Potrivit documentului, perioada de desfăşurare a campaniei coincide cu începutul Cupei Mondiale de Rugby, al treilea cel mai mare eveniment sportiv la nivel mondial după Campionatul Mondial de Fotbal şi Jocurile Olimpice, organizat în acest an în Franţa.

Potrivit oficialilor din minister, piaţa franceză reprezintă o piaţă prioritară pentru România, conform statisticilor oficiale Franţa clasându-se în topul primelor 10 ţări ai căror cetăţeni vizitează ţara noastră.

spot_img
Latest news
știri