Ministerul Economiei, Digitalizării, Antreprenoriatului şi Turismului (MEDAT) anunță lansarea unei campanii de promovare turistică a României în Doha, capitala Qatarului.
Evenimentul se va desfășura timp de o săptămână.
România revine în Golful Persic cu o campanie vizuală de impact semnată Charlie Ottley
Spoturi video realizate de Charlie Ottley vor fi difuzate în două formate: în weekend, pe ecranele curbate exterioare ale Tawar Mall – unul dintre cele mai mari și moderne centre comerciale din Qatar, amplasat strategic pe principalele rute de tranzit și business – și, pe parcursul întregii săptămâni, pe ecranul ICONO, situat într-una dintre cele mai aglomerate intersecții din Doha.
România nu a mai fost prezentă cu un stand naţional la manifestări expoziţionale din regiunea Golfului din anul 2019, ”ceea ce face cu atât mai relevantă această acţiune de relansare a interesului regional pentru destinaţiile româneşti”, se arată în comunicatul emis de minister.
Consilier al Serviciului Marketing şi Reprezentare: ”Campania de promovare turistică devine o oportunitate pentru turismul românesc de incoming”
”Qatarul se află într-un moment de expansiune economică accelerată, cu o prezenţă semnificativă a companiilor multinaţionale şi un accent tot mai puternic pe industriile creative, inovative şi de tehnologie. Într-un astfel de context, o campanie de promovare a României, desfăşurată în spaţii de maximă vizibilitate, devine o oportunitate pentru turismul românesc de incoming”, a transmis Marian Văduva, consilier al Serviciului Marketing şi Reprezentare – Direcţia Generală Turism din cadrul MEDAT.