1.5 C
București
luni, 23 decembrie, 2024

Lidl România aduce pe piață articole de uz casnic realizate din 95% plastic reciclat

Lidl România, în colaborare cu PreZero, Divizia de Mediu a Grupului Schwarz, a introdus în magazinele pe care le deține în țara noastră, începând cu data de 1 aprilie 2021, pentru prima dată în sortimentul său de produse in-and-out, articole de uz casnic realizate din 95% plastic reciclat.

Lidl România și Grupul Schwarz nu se află la prima colaborare. În calitate de Divizie de Mediu, PreZero se ocupă cu gestionarea colectării și reciclării plasticului, ca parte din strategia REset Plastic, iar produsele obținute mai apoi ajung să fie vândute pe rafturile magazinelor deținute de Lidl atât în țara noastră, cât și în alte țări de pe continent.

Lidl și-a impus ca obiectiv pentru viitorul apropiat să folosească cât mai multe materiale plastice reciclate și să reutilizeze astfel materialele reciclabile într-un mod eficient. Fiind utilizat pentru fabricarea multor produse, plasticul are o întrebuințare și ca material de ambalare, fapt pentru care reprezintă o resursă cu un impact ridicat asupra mediului înconjurător.

Conform unui comunicat de presă, Lidl România se orientează către plasticul reciclat și puse la vânzare, în magazinele pe care le dețin la noi în țară, produse de uz casnic realizate din acest material. Procesul de reciclare este coordonat de PreZero, care preia deșeurile de plastic provenite din gospodării, iar acest sunt curățate, mărunțite, iar mai apoi prelucrate în plastic granulat care se folosește la fabricarea de noi produse și articole de calitate înaltă.

Prin alegerea produselor de uz casnic fabricate din plastic reciclat, cumpărătorii români pot opta pentru o alternativă sustenabilă. În același timp, românii au șansa să contribuie activ la conservarea resurselor, dar și la protejarea mediului înconjurător. Conform Lidl România, peste 1.400 de tone de plastic reciclat au fost utilizate deja pentru a fabrica noi produse care au ajuns pe rafturile supermarketurilor Lidl din întreaga lume.

Cei doi parteneri de proiect transmit că întregul proces de reciclare și fabricare de noi produse se desfășoară în Europa, mai ales că Lidl, prin rețeaua sa corporativă, are capacitatea de a acoperi producția completă și să asigure standarde ridicate.

Fotografie de thumbnail via Unsplash / K. Mitch Hodge

spot_img
Latest news
știri