14.9 C
București
joi, 16 mai, 2024

În mod surprinzător, termenul ”vegan” este tot mai evitat, inclusiv de oamenii care au renunțat la carne

Veganii și vegetarienii sunt atrași de anumite etichete în momentul în care cumpără produse alimentare care nu conțin carne

Oamenii sunt mai predispuși să aleagă un produs fără carne dacă acesta nu este etichetat ca vegan, arată un nou studiu.

Practic, anumite produse alimentare descrise ca ”sănătoase”, ”prietenoase cu mediul”, ”sustenabile” sau ”bazate pe plante” sunt preferate de mulți consumatori, în detrimentul celor care sunt etichetate ca vegane.

Există anumite cuvinte cheie care ne influențează atunci cumpărăm produse alimentare

Cercetarea efectuată la Universitatea din California de Sud a implicat un număr de 7.000 de persoane, sccrie publicația Sky News.

Pe durata experimentului, oamenii au trebuit să aleagă un coș de alimente vegane fiind atenți la cum este acesta etichetat.

Coșul a purtat etichete aleatorii, ca ”vegan”, ”bazat pe plante”, ”sănătos”, ”sustenabil” sau ”sănătos și sustenabil”.

Experimentul a arătat că oamenii erau mai predispuși să-l aleagă când accentul era pus pe beneficiile sale (cum ar fi ”sustenabil”), mai degrabă decât pe conținutul său.

Inclusiv termenul ”bazat pe plante” a fost mai popular decât ”vegan”.

Doar 20% din oamenii care au participat la experiment au ales coșul care avea eticheta ”vegan”

De asemenea, potrivit studiului, doar 27% dintre participanți au ales coșul cu produse ”din plante”.

În schimb, 42% dintre participanți au optat pentru alimentele cu eticheta de ”sănătos”, 43% au ales ”sustenabil.

Cei mai mulți, respectiv 44%, au ales ”sănătos și sustenabil”.

Foarte multe produse ”se laudă” cu statutul de ”vegan”

Cercetătorii au ajuns la concluzia că termenul de ”vegan” trecut pe etichete este tot mai evitat.

În schimb, cumpărătorii vor fi mai interesați de alimentele fără carne în momentul în care etichetele conțin termeni ca ”sustenabil” sau ”prietenos cu mediul”.

Opțiunile vegane au câștigat popularitate în Marea Britanie în ultimii ani.

Totuși, mărcile populare precum Beyond Meat au înregistrat venituri în scădere în acest an, pe măsură ce criza costurilor de trai afectează cererea.

spot_img
Latest news
știri