17.1 C
București
joi, 19 septembrie, 2024

Compania Ford avertizează: Occidentul nu este pregătit să facă față invaziei de mașini electrice chinezești

Occidentul se confruntă cu o invazie iminentă de mașini electrice chinezești, iar compania Ford recunoaște că SUA nu este pregătită să concureze cu China în ceea ce privește volumul de producție

Președintele companiei Ford susține că Occidentul nu este pregătit să facă față invaziei de mașini electrice chinezești care vor inunda piața globală.

Această opinie subliniază faptul că Statele Unite nu sunt pregătite să concureze cu China în ceea ce privește volumul de producție.

În luna februarie, Ford a anunțat planuri de investiții în valoare de 3.5 miliarde de dolari pentru construirea unei fabrici de baterii pentru vehicule electrice în Michigan

Compania intenționează să utilizeze tehnologia CATL, o companie chineză producătoare de baterii pentru vehicule electrice. Această înțelegere a atras atenția unor senatori americani, care au solicitat administrației Biden să investigheze colaborarea dintre Ford și CATL.

China a reușit să dezvolte foarte rapid și la o scară foarte largă vehiculele electrice, iar acum le exportă. Mașinile nu au ajuns încă aici, dar credem că acest lucru se va întâmpla la un moment dat și trebuie să fim pregătiți”, a declarat Bill Ford, președintele producătorului auto american cu același nume potrivit Biziday.

SUA și alte țări nu sunt pregătite să concureze cu China în ceea ce privește volumul de producție

Bill Ford, strănepotul fondatorului companiei Henry Ford, a declarat că fabrica din Michigan ar oferi inginerilor americani oportunitatea de a învăța cum să utilizeze tehnologia chineză și să o integreze în propriile lor inovații.

Directorul executiv al companiei, Jim Farley, a afirmat luna trecută că producătorii chinezi de vehicule electrice reprezintă principali rivali pentru Ford în acest sector, iar compania are nevoie fie de o poziționare distinctă, fie de reducerea costurilor pentru a atrage atenția cumpărătorilor.

Recent, exemplul Dacia Spring, un brand național care comercializează un produs ”Made In China”, și care beneficiază de reduceri din partea statului prin programul Rabla, ilustrează deja impactul pe care China îl are în această competiție pe care România o pare să o piardă deja.

spot_img
Latest news
știri