Societatea Salubrizare Sector 5 S.A., responsabilă de gestionarea serviciilor de salubritate în Sectorul 5 al Capitalei, a anunțat oficial inițierea procesului de recontractare a serviciilor prestate.
Reprezentanții societății fac apel la sprijinul locuitorilor și operatorilor economici din sector pentru a facilita această etapă esențială în buna desfășurare a activităților.
”Vă solicităm sprijinul pentru a iniția și finaliza cu succes procesul de recontractare a serviciilor prestate”, se arată în comunicatul transmis de companie astăzi, 6 iunie.
Primăria Sectorului 5 accelerează recontractarea pentru servicii de salubritate eficiente
În același timp, Primăria Sectorului 5, prin intermediul societății, dorește să încheie cât mai rapid noile contracte: ”Ne dorim să colaborăm strâns cu dumneavoastră, astfel încât să se poată încheia noile contracte de prestări servicii în cel mai scurt timp posibil”.
Scopul declarat al acestei acțiuni este asigurarea continuității și eficienței în gestionarea deșeurilor din sector.
Salubrizare 5: ”Ne dorim să răspundem tuturor întrebărilor pe care le aveți legate de acest proces”
Reprezentanții Salubrizare Sector 5 precizează că echipa este pregătită să ofere tot suportul necesar cetățenilor pentru finalizarea procesului.
”Puteți lua legătura cu echipa la adresa de e-mail comercial@salubrizare5.ro, persoane.fizice@salubrizare5.ro sau puteți face o vizită la unul dintre sediile societății”, au mai punctat membrii companiei.
Unde se află sediile societății
- București, Calea Rahovei nr. 266-268, Clădirea Electromagnetica, Corp C 63, Etaj 3, Sector 5;
- București, Calea Rahovei nr. 266-268, Clădirea Electromagnetica, Corp 105 C, Parter, Sector 5;
- București, Sector 5, Incinta Piața Rahova, Șoseaua Alexandriei nr. 3-5, spațiul 11.
Un pas spre un Sector 5 mai curat: a fost introdus principiul ”Plătește pentru cât arunci”
De asemenea, compania a anunțat că modalitatea de contractare și facturare a serviciilor de salubrizare se va desfășura conform principiului economic ”Plătește pentru cât arunci”.
Această modificare a intrat în vigoare începând cu data de 1 aprilie 2025.
”Această schimbare, în conformitate cu legislația actuală, are scopul de a încuraja o gestionare mai responsabilă a deșeurilor. Implicit, va sprijini un mediu mai curat pentru toți locuitorii sectorului nostru. Vă mulțumim anticipat pentru colaborare și suntem nerăbdători să primim răspunsul dumneavoastră! Apreciem implicarea fiecărui utilizator în acest demers. Ne dorim să construim împreună un Sector 5 mai curat și mai organizat”, se mai arată în comunicat.